2024-06-16 Långis vid Skokloster samt Arnöhuvuds Naturreservat, ca 11 km totalt...

Idag beslöt Maria, Luna och jag att vi skulle åka till Skokloster för att ta en långis i dessa vackra omgivningar. När vi var nöjda med besöket där och långisen i skog och mark och åkte hemåt svängde vi av mot Arnöhuvuds Naturreservat då vi var nyfikna på hur det såg ut där. Det blev en fin prommis där också som en extra bonus. Alltid kul att hitta lite nya vackra platser att se och uppleva.
 
Stort TACK till mina älskade Maria och Luna för dessa mysiga långisar och till dig min bloggläsare önskar jag en skön söndag!  
 
 
 
 
Lite kultur
Skokloster Slott på håll
Lite tass-svalkande
Maria har fottat mig...
Slottet och minnesstaty över Magnus Per Brahe
Tittut!
 
Nu far vi vidare till Arnöhuvuds Naturreservat
 
 
 
Hökfibblor
Vacker vy över Mälaren från Uppsalaåsen
Maria har fotat mig
På väg ut mot huvudvägen...
 
 

Kommentarer:

1 sandra ledin:

Men så vackra byggnader och natur runt om. Ser ut som en full träff att åka till.

Hoppas denna dag bjuder på lika spännande ting.

🌺🌷🌹

Svar: Tack Sandra för din kommentar och önskar dig en fin dag idag!🥰
Annika i Stockholm Sverige

Kommentera här: