2024-03-17 Solig fin söndag i Söda Törnskogens Naturreservat, 11 km...

Idag beslöt Maria och jag att vi återigen skulle ta en runda i Törnskogens Naturreservat och vi fick sol från en klarblå och nästan molnfri himmel och ca -1 --0C. Det har blåst kraftigt sedan igår och kommit lite snö som lagt sig som ett puder på marken.
 
Vi gick både upp i bergen och på den gröna slingan för att få lite variation och det är så vackert i dessa marker. 
 
Stort TACK till mina älskade Maria och Luna för en mysig runda och till dig min bloggläsare önskar jag en skön söndag! 
 
Södra Törnskogens Naturreservat
Lava
Fina goa Luna (CaneCorso)
Länsmansberget och Norrviken, isen har gått upp utom på en del ställen...
Sköntatt sitta här och titta ut över nejden i samband med en tepaus
Luna ville kela lite...
Maria har fotat mig och Luna
Ibland får vi krypa under de vindfällda träden i skogen...(Maria har fotat mig)
 
Dagen runda
 
 

Kommentera här: