2024-03-24 Återigen en fin långis i Södra Törnskogens Naturreservat med mysigt sällskap, 12 km...

Idag är det lite mulet och ca +1-4 C och det blev en långis i södra Törnskogens Naturreservat med Maria och Luna. Vi blandade den gröna slingan Törnskogen Runt med de opreparerade fina stigarna uppe på höjderna för omväxlings skull och det finns alltid något nytt i skog och mark att njuta av.
 
Det kom några pyttesmå droppar regn som gick över i pyttesmå snökorn då och då och så kom även solen fram emellanåt så det var lite verkligen lite blandat väder.
 
Stort TACK till mina älskade Maria och Luna för en mysig runda och till dig min bloggläsare önskar jag en skön söndag!
 
Vy över den lilla stigen där nere och här tog vi en tepaus
Luna har koll på läget därnere
Fina goa Luna (Cane Corso)
Mums med godis...
Blir det något mer godis eller?
Maria och Luna
Okej, jag kommer....(Maria har fotat mig)
Luna håller koll så jag kommer upp ordentligt...
Äntligen uppe tänker Luna...
Härliga mjuka stigar
Dagens runda 

Kommentera här: